جالبه..














L♥ve for ever

♥عاشقا..♥

میگن : زن ضعیفه...

◘جالبه..◘

●درد ماهیانه میکشـــــــــــــــــه..●

♠درد زفاف میکشـــــــه..♠

♦واز همه بدتر درد زایمان هم میکشه..♦

اونوقت√ ضعیفه√ هم خطاب میشه..

زن ضعیف نیست  ← ظریفه →...

 

                      ♥AMIR♥



نظرات شما عزیزان:

fairy tale
ساعت15:32---12 بهمن 1393
سلامممممممممم خيلييييييييييييييييييييي قشنگ بود هم مطالبتون هم وبلاگتون اين براي جبران اين كه بهم سر زديد ^_^
پاسخ:وااااااااا..پ ادرس وبت کووووووو.؟!؟!؟!؟


ترانه
ساعت19:01---10 بهمن 1393
سلام ...قالب وبتون عالیه...خسته نباشید
خوشحال شدم به وبم سرزدید
لینکتون میکنم ...لینکم کنید
باآرزوی موفقیت


SaReH
ساعت19:01---8 بهمن 1393

آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد ...

کـــم حوصلـه ســت ..

ظـاهـــرش جـــدیست ..امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !

بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است

با او راه بیا....!

خــستـه کـه بــاشـد ..

تــنهـایش بــگــذار ...!

تودار است ..

اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !

او تمام دنیای من است ...

مبادا بیازاریش
×××××××××××××
TanX
مرسی سر زدی لینکی بازم سر بزن وبت قشنگع عیب دارع بعضیاشو کپی کنم ؟؟؟
پاسخ:amir:نه عیبی ندااااااااره..


Fateme
ساعت1:15---7 بهمن 1393
واقعا ظريفه نه ضعيف
پاسخ:خخخخخ^_^ صد البتههههههههههههههه


Arta
ساعت21:58---6 بهمن 1393
Tasbim koOooO??
Sahar hava khodeto dashte bash,mn b in amir etemadiiii nadarm…
Be khoda chiiiiz khoresh kardan
پاسخ:خخخخخخخ^_^ ولی من اعتماد کاااااامل بهش دارم


♥NADIA♥
ساعت17:20---5 بهمن 1393
dge lazem nis hame chio begi dada
miay vilaye shahin ya na ???
sahar azizam bia dge khosh migzare
ejazat ba mn
پاسخ:نادی ابجی بزارین واسه عید..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,| 14:14|AMIR & SAHAR|

Shik Them